Polityka prywatności (08.09.2023 r.)

Kim jesteśmy

Lady Lean Network jest inicjatywą prowadzoną przez trzy osoby fizyczne:

Magdalenę Długońską, zamieszkałą w Szczecinie,

Natalię Jażdżewską, zamieszkałą we Wrocławiu,

Malwinę Kopczyńską, zamieszkałą w Dąbrowie Górniczej.

Wspólnie jako Lady Lean Network prowadzimy stronę internetową ladyleannaetwork.pl. Możesz się z nami skontaktować przez adres e-mail magdalena@ladyleannetwork.pl 

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego

Kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, przekazujesz nam dobrowolnie swój adres e-mail. Ponadto w treści wiadomości możesz zawrzeć również inne dane osobowe. Przesłane w ten sposób informacje są przez nas przechowywane przez nieokreślony czas, ale nie wykorzystujemy ich w celach marketingowych.

Rejestracja na konferencję

Rejestrując się na konferencję, przekazujesz nam dobrowolnie swoje imię, nazwisko oraz adres e-mail. Będzie on przetwarzany tak długo, jak będzie do konieczne dla celów organizacji konferencji. W każdym momencie możesz zrezygnować z udziału w konferencji. Twoja rezygnacja spowoduje usunięcie danych.

Ciasteczka (pliki cookies)

Plik cookie to niewielki prosty plik wysyłany wraz ze stronami tej witryny i przechowywany przez przeglądarkę na dysku twardym komputera lub innego urządzenia.

Kiedy odwiedzasz naszą stronę po raz pierwszy, pokaże się wyskakujące okienko z informacją o wykorzystywaniu plików cookie. Po kliknięciu przycisku „Zapisz preferencje” wyrażasz zgodę na używanie kategorii plików cookie wybranych w wyskakującym okienku. Możesz wyłączyć korzystanie z plików cookie za pośrednictwem przeglądarki, ale pamiętaj, że strona może nie działać poprawnie.

Z kim dzielimy się danymi

Co do zasady jesteśmy jedynym odbiorcą podawanych przez Was danych osobowych. Nie przekazujemy i nie odsprzedajemy danych gromadzonych, w ramach prowadzonej strony podmiotom trzecim.

Dostęp do danych może posiadać podmiot, odpowiedzialny za utrzymanie infrastruktury i usług niezbędnych do prowadzenia strony. Nasza strona aktualnie znajduje się na serwerach firmy hostingowej LH.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Powierzenie przetwarzania danych ma na celu przechowywanie ich na serwerze.

Jakie masz prawa do swoich danych

Jeśli zapisałeś się na konferencję, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem Twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez Ciebie. Możesz również zażądać usunięcia całości Twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych lub chęcią uzyskania informacji, jakie dane na Twój temat posiadamy oraz w jakich celach je przetwarzamy skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu e-mail magdalena@ladyleannetwork.pl.

Gdzie przesyłamy dane

Informacje wysyłane za pomocą formularza rejestracyjnego na konferencję mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.

Jak chronimy Twoje dane?

Gwarantujemy poufność wszystkich przekazanych nam danych osobowych. Zapewniamy podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są starannie gromadzone i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.

Jakie automatyczne podejmowanie decyzji i/lub tworzenie profili przeprowadzam z użyciem danych użytkownika

Dane osobowe nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania).

Zmiany w Polityce Prywatności

Zastrzegamy sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Prywatności bez konieczności informowania o tym Użytkowników w zakresie stosowania i wykorzystywania danych anonimowych lub stosowania plików cookie.

Zastrzegamy sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Prywatności w zakresie przetwarzania Danych Osobowych, o czym poinformujemy Użytkowników zarejestrowanych na konferencję, za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do 7 dni od zmiany zapisów. Dalsze korzystanie z usług oznacza zapoznanie się i akceptację wprowadzonych zmian Polityki Prywatności. W przypadku w którym jako Użytkownicy nie będziecie się zgadzali z wprowadzonymi zmianami, Waszym obowiązkiem jest poinformowanie nas o konieczności usunięciu swoich danych podanych podczas rejestracji na konferencję.

Wprowadzone zmiany w Polityce Prywatności będę publikowała w tym miejscu i będą one obowiązywać od chwili ich publikacji.